Webhelp Nederland is al meer dan 30 jaar de expert in klantcontact en marktleider in Nederland. Sinds april 2014 maakt het voormalige SNT deel uit van de Webhelp Group, de wereldwijde specialist in business proces outsourcing en customer experience.
Het is de missie van Webhelp om aan ieder klantcontact waarde toe te voegen. Daarom werken bij Webhelp specialisten op het gebied van multichannel inbound en outbound klantcontact en procesoptimalisatie. Met haar kennis van gesprekstechnieken, het analyseren van gespreksdata en het reduceren van operationele kosten, geeft Webhelp passend advies voor het optimaal inrichten van uw klantcontact.
Daarnaast zorgen meer dan 3.500 goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers via telefoon, e-mail en het web voor excellente dienstverlening met ‘Passie voor Klantcontact’. Webhelp levert haar diensten 24/7 vanuit contact centers in Nederland en Suriname, of bij u op locatie. Webhelp werkt voor grote A-merken en is in Nederland goed vertegenwoordigd in de sectoren telecom, energie, bank- en verzekeringswezen en overheid.