Klantenservice Pensioen.
Wanneer mensen vragen hebben over hun pensioen, willen ze iemand spreken die rustig uitlegt, meedenkt en hun situatie begrijpt. Wij zijn op zoek naar een klantenservice medewerker pensioen die precies dat doet.
Wat ga je doen?
Je bent telefonisch het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over hun pensioenregeling.
Je beantwoordt heldere, praktische vragen zoals:
“Wat betekent factor A op mijn pensioenoverzicht?”
“Wat gebeurt er met mijn pensioen bij een scheiding?”
“Hoe zit het met partner- of nabestaandenpensioen?”
Je beantwoordt vragen die binnenkomen via telefoon en e-mail en legt jouw gesprekken netjes vast in de systemen.
Complexere of inhoudelijk zeer specialistische vragen zet je warm en zorgvuldig door naar een gespecialiseerde afdeling.
Je verricht lichte administratieve werkzaamheden, zoals:
mailboxen uitlezen en verdelen,
eenvoudige mutaties en notities verwerken in de systemen,
het vastleggen van gemaakte afspraken.
Je krijgt hiervoor uiteraard een goede inwerkperiode en systeemtraining.
Wie zoeken wij?
Je hebt oprechte interesse in pensioen en vindt het leuk om mensen stap voor stap mee te nemen in iets wat ze vaak ingewikkeld vinden.
Je communiceert duidelijk en rustig, stelt goede vragen en kunt je goed inleven in de situatie van de klant.
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Je bent nauwkeurig, stressbestendig en kunt goed schakelen tussen verschillende gesprekken en systemen.
Je hebt ervaring óf aantoonbare affiniteit met financiële dienstverlening.
Je bent in het bezit van Wft Basis (vereist).
Onze duidelijke voorkeur gaat uit naar kandidaten met een aanvullende pensioen-gerelateerde Wft-certificering (bijvoorbeeld Wft Pensioen) of de ambitie om deze te halen.
Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Je vindt het prima om minimaal 2 dagen per week op kantoor in Tilburg te werken; aanvullende uren kun je in overleg vanuit huis werken.
Wat bieden wij jou?
Een aantrekkelijk salaris* of uurtarief, afgestemd op jouw kennis, ervaring en eventuele Wft-certificeringen. *De salaris-indicatie is op basis van een fulltime-loondienst-maand-salaris afhankelijk van kennis, ervaring en diploma’s.
Een functie met duidelijke kaders en inhoud: pensioenklantcontact, geen harde verkoop.
Een dynamische werkomgeving binnen een gezellig, professioneel en ondersteunend team.
Mogelijkheden om deels hybride te werken (kantoorlocatie in Tilburg).
Uitgebreide trainingen en persoonlijke coaching voor jouw professionele ontwikkeling via onze eigen Netvice Academy.
Voor medewerkers in loondienst: goede begeleiding bij het uitbreiden van je Wft-certificeringen.
Voordelen van werken bij Netvice.
Het werk is flexibel in te delen. Verder kan je bij ons fulltime, parttime of als ZZP’er aan de slag. Daarnaast is hybride werken mogelijk.
Flexibel werken
Je werkt in een professioneel en dynamisch team met begeleiding. Zo blijf je leren van de ervaren specialisten binnen ons team.
Dynamisch team
We maken ruimte voor persoonlijke en professionele groei. Zo zijn er mogelijkheden om door te groeien binnen ons bedrijf.
Groeien
Wat ga je doen?
Je bent telefonisch het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over hun pensioenregeling.
Je beantwoordt heldere, praktische vragen zoals:
“Wat betekent factor A op mijn pensioenoverzicht?”
“Wat gebeurt er met mijn pensioen bij een scheiding?”
“Hoe zit het met partner- of nabestaandenpensioen?”
Je beantwoordt vragen die binnenkomen via telefoon en e-mail en legt jouw gesprekken netjes vast in de systemen.
Complexere of inhoudelijk zeer specialistische vragen zet je warm en zorgvuldig door naar een gespecialiseerde afdeling.
Je verricht lichte administratieve werkzaamheden, zoals:
mailboxen uitlezen en verdelen,
eenvoudige mutaties en notities verwerken in de systemen,
het vastleggen van gemaakte afspraken.
Je krijgt hiervoor uiteraard een goede inwerkperiode en systeemtraining.
Wie zoeken wij?
Je hebt oprechte interesse in pensioen en vindt het leuk om mensen stap voor stap mee te nemen in iets wat ze vaak ingewikkeld vinden.
Je communiceert duidelijk en rustig, stelt goede vragen en kunt je goed inleven in de situatie van de klant.
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Je bent nauwkeurig, stressbestendig en kunt goed schakelen tussen verschillende gesprekken en systemen.
Je hebt ervaring óf aantoonbare affiniteit met financiële dienstverlening.
Je bent in het bezit van Wft Basis (vereist).
Onze duidelijke voorkeur gaat uit naar kandidaten met een aanvullende pensioen-gerelateerde Wft-certificering (bijvoorbeeld Wft Pensioen) of de ambitie om deze te halen.
Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Je vindt het prima om minimaal 2 dagen per week op kantoor in Tilburg te werken; aanvullende uren kun je in overleg vanuit huis werken.
Wat bieden wij jou?
Een aantrekkelijk salaris, afgestemd op jouw kennis, ervaring en eventuele Wft-certificeringen. *De salaris-indicatie is op basis van een fulltime-loondienst-maand-salaris afhankelijk van kennis, ervaring en diploma’s.
Een functie met duidelijke kaders en inhoud: pensioenklantcontact, geen harde verkoop.
Een dynamische werkomgeving binnen een gezellig, professioneel en ondersteunend team.
Mogelijkheden om deels hybride te werken (kantoorlocatie in Tilburg).
Uitgebreide trainingen en persoonlijke coaching voor jouw professionele ontwikkeling via onze eigen Netvice Academy.
Voor medewerkers in loondienst: goede begeleiding bij het uitbreiden van je Wft-certificeringen.
Interesse in een van onze functies?
Laat hieronder je gegevens achter!
Heb je nog vragen?
Stuur dan een mail naar werkenbij@netvice.nl