Adviesoplossingen voor verschillende gebieden

Preventie & Recovery

Preventie & Recovery

Preventie & Recovery

Onze opdrachtgevers vertrouwens ons hun meest gevoelige dossiers toe. Compliance dossiers kennen een eigen dynamiek die wij als geen ander kennen. Cruciaal in deze dossiers zijn zaken als: 100% klantbereik, een goed regisseerd proces over verschillende kanalen, uniform en kwalitatief hoogwaardig uit en uitgebreide dossiervorming.

Voorlichting

Voorlichting

Voorlichting

Wij helpen onze opdrachtgevers niet alleen om compliance dossiers op te lossen maar vooral om ze te voorkomen. Onderwerpen als aflossingsvrije hypotheken en tegenvallende pensioenen zijn actueel en treffen grote groepen mensen. Een oplossing is nu nog mogelijk maar vereist wel snel handelen. Door het combineren van verschillende distributiekanalen zijn onze oplossingen betaalbaar, schaalbaar en direct toepasbaar.

Product conversies

Product conversies

Product conversies

Uitfaseren van oude producten in legacy systemen? Een technische uitdaging maar vaak uit een communicatie uitdaging. Hoe neem ik mijn klanten mee naar het nieuwe product? Hoe krijg ik het vertrouwen opnieuw terug? Wij geloven in de toekomst van online maar wel met de toegang tot persoonlijke ondersteuning. Juist in conversiedossiers kunnen onze mensen het verschil maken.

Ondersteuning verkoop

Ondersteuning verkoop

Ondersteuning verkoop

Wij geven nieuwe of bestaande verkoopinitiatieven snel en effectief een boost. Of het nu gaat om het neerzetten van hypotheekadvies voor een nieuw label, om tijdelijke uitbreiden van de eigen adviesdesk of het ondersteunen van een sales en marketing campagne. Onze whitelabel oplossingen en adviesnetwerk zijn direct inzetbaar en schaalbaar tot duizenden gesprekken per week. Wij kunnen daarbij een flexibel prijsmodel hanteren dat optimaal aansluit op de behoefte van de opdrachtgever: fixed price, risk based of pay-per-use.

Over ons

Netvice is in 2014 opgericht door een aantal leden van het management team dat binnen Nationale–Nederlanden verantwoordelijk was voor de klantcontact operatie van het levenbedrijf.

Contact

Klik hier om ons een bericht te sturen.

Adres: Taalstraat 40b, 5261 BE, Vught
Telefoon: 085 - 8000 150
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.