Over Netvice

about.png

Wie zijn we?

Netvice is in 2014 opgericht door een aantal leden van het management team dat binnen Nationale–Nederlanden verantwoordelijk was voor de klantcontact operatie van het levenbedrijf. Vanuit deze rol hebben wij in 2013 en 2014 een best practice rondom hersteladvies ontwikkeld en zo’n 30.000 hersteladviezen verzorgd. Deze aanpak heeft ons geleerd dat advies veel effectiever kan worden ingericht. Daarnaast heeft de aanpak aan de wieg gestaan van de huidige door de AFM vereiste wijze van adviseren en activeren o.g.v. beleggingsverzekeringen.

We worden gedreven door de passie om bedrijven en klanten beter met elkaar te verbinden, om voortdurend dienstverlening te verbeteren en om slimme oplossingen te creëren.

Met Netvice zijn we in staat om volop invulling te geven aan onze passie. Klanten voelen zich verder verwijderd van banken en verzekeraars dan ooit. Wij zijn er om dat gat weer te dichten. Wij maken financieel advies weer bereikbaar, begrijpelijk en betaalbaar.

Onze missie

Onze missie

Onze droom is financieel advies voor iedereen gratis beschikbaar maken. Wij willen klanten de regie teruggeven over hun financiële situatie door financieel advies weer bereikbaar te maken. Wij leveren integrale oplossingen waar klanten mee vooruit kunnen en opdrachtgevers het verschil kunnen maken. Dit doen wij door:

Toegankelijk

Toegankelijk

Altijd te streven naar eenvoud en drempels te verlagen. Een kwalitatief hoogwaardig advies is belangrijk maar wij geloven dat het vooral belangrijk is om klanten handelingsperspectief te bieden en te begeleiden in het proces. Zo komen klanten daadwerkelijk in beweging en in de regie. In al onze ontwerpen en handelingen staat het verlagen van drempels daarom centraal. Dit varieert van de eenvoudige voorbereiding op een gesprek tot aan de leesbaarheid van onze rapporten. Wij hanteren hierbij diverse technieken vanuit de gedragswetenschap.

Innovatief

Innovatief

Innovatief te zijn en andersom te denken. Wij vinden dat adviestooling en rapporten onnodig ingewikkeld worden gemaakt, dat detailberekeningen belangrijker worden gemaakt dan de daadwerkelijke impact van beslissingen, dat de letter van de wet vaak belangrijker wordt gemaakt dan de geest van de wet. Wij benaderen vraagstukken anders dan de gevestigde orde door de klant en diens motivatie centraal te stellen, zonder geweld te doen aan alle wettelijke vereisten.

Verantwoordelijk

Verantwoordelijk

Eigenaarschap en verantwoordelijkheid te nemen. Wij zijn een professionele business partner en geloven dat dit alleen kan door eigenaarschap te tonen. Dit betekent dat wij niet alleen menskracht leveren maar pas tevreden zijn als we onze opdrachtgever op de meest optimale wijze kunnen helpen het gewenste resultaat te halen. In de praktijk helpen wij graag met het ontwerpen van de oplossing, stellen we ons scherp en positief kritisch op en nemen we graag de regie op ons. Daardoor voorkomen we issues in plaats van ze alleen op te lossen en geven we onze opdrachtgevers regelmatig nieuwe inzichten.

Hoge kwaliteit

Hoge kwaliteit

De hoogste kwaliteit te leveren. Wij willen de best practice oplossing zijn in de markt. Dat betekent dat wij er elke dag naar streven dat onze werkwijze, onze output, onze klantinteractie en onze vastlegging van de allerhoogste kwaliteit is.

Complementair

Complementair

De processen van onze opdrachtgevers te versterken. We kennen als geen ander de dynamiek van onze opdrachtgevers, we hebben er immers jaren zelf gewerkt. We weten hoe fijn het is als een leverancier kan aansluiten op interne werkprocessen. We gaan hierin zelfs een stap verder: wij halen er voldoening uit om onze processen zo aan te passen dat onze opdrachtgever toegevoegde waarde en vooruitgang ervaart.

Visionair

Visionair

Kennis en ervaring om te zetten in visie en beleid. We hebben zeer veel ervaring in advies, grote dossierkennis en kennen grote financiële instellingen als geen ander. Dit maakt ons een betrouwbare partner maar dat vinden we niet genoeg. Wij willen de weg kunnen wijzen en onze opdrachtgevers een stap verder kunnen helpen. Dat betekent dat we graag onze visie geven, ons kritisch opstellen en helpen beleid te maken waar dat nodig is.

Schaalbaar

Schaalbaar

100% schaalbaar en flexibel te zijn. Variabiliteit van kosten is een van de belangrijkste uitdagingen bij onze opdrachtgevers. Wij sluiten in onze werkwijze en in onze tarifering graag aan op deze uitdaging. Onze capaciteit is volledig schaalbaar van tientallen tot duizenden adviesgesprekken per maand. Een prijs per uur geeft de opdrachtgever geen zekerheid over de totale kosten en is daarmee niet transparant. Wij rekenen een prijs per uitgebracht advies om verassingen te voorkomen.

Klant centraal

Klant centraal

Klantbelang centraal te stellen. Wij geven financieel advies en doen dit zonder in de verleiding te komen om oplossingen te adviseren waar we financieel belang bij hebben. Wij beperken ons daarom tot adviseren en bemiddelen niet.

Lage kosten

Lage kosten

Kosten laag te houden. Een goed financieel advies is veel waard maar hoeft niet veel te kosten. Wij vinden de prijs van financieel advies in de markt veel te hoog liggen. Vaak heeft dit te maken met inefficiënte processen, hoge overhead kosten en te grote winstmarges. Wij organiseren ons werk effectief en houden de kosten laag. Onze prijs kwaliteit verhouding is daarom vele malen beter dan het gemiddelde in de markt.

Klein kernteam, groot adviesnetwerk

De Netvice organisatie bestaat uit een klein vast team en een groot netwerk van WFT gecertificeerde financieel adviseurs. Door de manier waarop de organisatie en tooling is ingericht kan Netvice opschalen tot duizenden adviesgesprekken per week.

Henk-Jan Boersma

Henk-Jan Boersma

Henk-Jan Boersma

Partner

Ronny Vissers

Ronny Vissers

Ronny Vissers

Partner

Bas van Pelt

Bas van Pelt

Bas van Pelt

Partner

Mark Smulders

Mark Smulders

Mark Smulders

Francois Diependaal

Francois Diependaal

Francois Diependaal

Irene van der Linden

Irene van der Linden

Irene van der Linden

Over ons

Netvice is in 2014 opgericht door een aantal leden van het management team dat binnen Nationale–Nederlanden verantwoordelijk was voor de klantcontact operatie van het levenbedrijf.

Contact

Klik hier om ons een bericht te sturen.

Adres: Taalstraat 40b, 5261 BE, Vught
Telefoon: 085 - 8000 150
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.